ملك جمال لبنان !!

سبتمبر 26, 2008 at 9:24 م 2تعليقان

ونا بدور في بعض المواقع الإلكترونية لقيت صورة كتبين عليها ملك جمال لبنان ، ابتديت ألاحظ وأحاول أوصل لسر جمالُ ، وقلت مع نفسي ليه يعني الشخص ده يتشهر ويكلمُ عليه وهو مبيدوش حاجة ، يعني لهو خلق نفسُ ، ولا اختار شكلُ ولا حاجة .. طيب بتقولُ ده نصيبُ وعند حظ ، أيوا أنا كمان قلت الكلام ده ، وقلت كمان يريت يشفوني أنا كمان واعجبهم واكون من ملوك جمال هذا العالم ، بس للأسف يدوب أمي وأبويا بيشفوني ، ويمكن كرهوني .. ولا عمري طلعت في التلفزين .. نفسي أطلع في التلفزيون بس أنا عارف إني لو طلعت فيه حتى مش حيشفني حد عشان التلفزيون حيضلم ؟!! بصراحة الواد وش حلو .. وباين عليه إبن حلال .. طبعا لو كان حرامي مكناش شفناه .. وانا والله مش حسد بالعكس أنا بحب وعشان كده ، كتبت عليه .. تسلم يا أمر

Entry filed under: عالم الفن.

افتتاحية المدونة عيد مبارك سعيد

2 تعليقان Add your own

  • 1. متابع  |  سبتمبر 27, 2008 عند 12:04 م

    أهلا بك أخي إلى عالم التدوين وأتمنى لك رحلة موفقة ..

  • 2. أكتب  |  سبتمبر 27, 2008 عند 9:35 م

    شكرا يحبيبي “متايع” على فكرة أنا مش جديد في عالم التدوين بس جديد على وورد بريس ، عالعموم ألف شكر يحلو ..

اترك رد

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


أحـدث ما كُـتب

أرشيف ما كُتب

التصنيفات

RSS كلمات عطرة

  • لقد حصل خطأ، من المحتمل وجود خطأ في ملف الخلاصة، حاول مجدداً لاحقاً.

عُد يا عداد

  • 1,344

